Poskytujeme pomoc a poradenství při přechodu z papírových a PDF faktur na elektronické spravování. Zajistíme automatický přechod dat a stažení do elektronické podoby v účetním systému klienta. Originální faktury budou uloženy na jednom místě a klient tak získá rychlý a přehledný přístup do archivu.
Řešení pro každého
Řešení pro zpracovávání faktur jsou vhodná pro jakýkoli typ společnosti. V RVD Services pracujeme rychle, efektivně a umíme zajistit zpracování faktur od pár kusů až po tisíc i více faktur měsíčně. Přístup k aktuálním elektronickým datům umíme poskytnout do 24 hodin.
Elektronický převod dat
Faktury umíme převzít v papírové podobě, PDF a EDI formátu. Ty budou znovu naskenovány v odpovídající kvalitě a převedeny do elektronické podoby. K jednotlivým dokumentům nastavíme konkrétní schvalovací proces.
Příprava na import do účetního softwaru
Automaticky získáme požadovaná data
Získaná data jsou v případě potřeby manuálně schválena
Doplnění dat pro případné správné zaúčtování – včetně předkontací
Doplnění důležitých chybějících specifík klienta – například hospodářské středisko
Zavedení jednotné struktury a jednotného formátu pro všechna data – například XML
Rozhodněte se pro nás
EFEKTIVITA & RYCHLOST
Efektivní, rychlé a flexibilní řešení Vašich specifických požadavků
PORADENSTVÍ
Naše poradenství – vysoká kvalita za přijatelné ceny
ZKUŠENOSTI
Profesionální personál se zkušenostmi na lokální i mezinárodní úrovni
Na naší webové stránce používáme cookies. Prohlížením naší webové stránky souhlasíte s jejich používáním a ukládáním do Vašeho prohlížeče. Více informací naleznete ZDE